Download het gratis e-book over de digitale samenleving »
← Terug naar overzicht

Inloggen met schoolaccount geeft een foutmelding

Er kunnen twee type foutmeldingen zijn.

  • Entree geeft een foutmelding, bijvoorbeeld een HTTP 400 melding.
  • Of CodeSkillz geeft een foutmelding, bijvoorbeeld Referentie ID: 32-1.1.3.
Lees hieronder hoe we deze kunnen oplossen.

Entree foutmelding

Entree Foutmelding: HTTP 400

Entree Foutmelding: HTTP 400

Logt de leerling in via Entree en krijgt een foutmelding? Verwijder dan de cookies via de browser, en ga opnieuw naar start.codeskillz.nl en klik op ‘inloggen met schoolaccount’. Nog steeds problemen? Ga door naar de volgende stap.

Neem contact op met ons via support@codeskillz.nl. Om je zo goed mogelijk te helpen hebben de volgende gegevens nodig:

  • De naam en het e-mailadres van de leerling of docent die inlog problemen heeft.
  • Heeft deze persoon eerder via Entree ingelogd? Was dit succesvol?
  • Een foutcode en/of screenshot (of zelfs foto) van de fout die je ziet.

We zullen ons best doen om zo snel mogelijk het probleem op te sporen en te verhelpen.

CodeSkillz foutmelding

Foutmelding: Jouw school is (nog) niet aangemeld voor CodeSkillz.

Foutmelding: Jouw school is (nog) niet aangemeld voor CodeSkillz.

  1. Foutmelding:Jouw school is (nog) niet aangemeld voor CodeSkillz. Neem contact op om toegang te krijgen tot het systeem.

    In dit geval is jouw school al wel aangesloten tot Entree, maar hebben wij helaas jouw instelling nog geen toegang geven tot tour-accounts of de complete lesmethode. Dit kunnen we snel voor je oplossen! Neem contact op met support@codeskillz.nl. Geef aan dat je (1) deze foutmelding kreeg en van (2) welke school/ instelling je bent. Stuur ook de (3) Referentie ID mee die je in beeld ziet, zo kunnen wij je nog sneller helpen.


  2. Foutmelding:Je kunt alleen inloggen in het leerlingenportaal.

    In dit geval wordt jouw schoolaccount aangezien voor een leerling account. Je hebt daarom geen toegang tot het CodeSkillz docentenportaal. Ben je wel een docent? Dan is dit natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met support@codeskillz.nl. en vertel ons deze (1) foutmelding en stuur ook de (2) Referentie ID mee die je in beeld ziet.

    Wij zullen controleren of de fout bij ons ligt, of dat jouw school de verkeerde gegevens bij het inloggen naar ons stuurt. In dat laatste geval zal dit moeten worden opgelost door de ICT-dienst of verantwoordelijke van jouw instelling. In je eerste mail naar ons kun je alvast (3) de contactgegevens van je ICT-verantwoordelijke met ons delen. Dan kunnen wij direct de technische gegevens communiceren


  3. Foutmelding:‘Er ging iets mis. Neem contact op met CodeSkillz om het probleem te verhelpen.’ of ‘Er ging helaas iets mis. Neem contact met ons op.’

    Helaas is nog onduidelijk wat deze fout heeft veroorzaakt, maar wij gaan ons best doen!
    Neem contact op met support@codeskillz.nl. en communiceer met ons de volgende gegevens. Deze (1) foutmelding, van (2) welke school of instelling je bent, en de (3) Referentie ID die je in beeld ziet.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Sorry om te horen. Hopelijk kunnen we je verder helpen. Stuur ons gerust een email!
Of stuur hier rechts onderin een chatbericht.
Dankjewel voor je feedback!